Fest eller møde? Vi sørger for rammerne.
Hos Hjallese Forsamlingshus finder du de perfekte rammer, når du skal afholde en fest. Det kan f.eks. være familiefest, bestyrelsesmøde, kursus, jubilæum, reception, julefrokost, generalforsamling eller andre typer arrangementer.
Forsamlingshusets indretning
Hjallese Forsamlingshus har følgende rum og festlokaliteter:
- Stort festlokale
- Lille festlokale
- Entré med garderobe
- Herre/dame toiletter
- Handikapvenligt toilet m. puslebord
- Køkken (kun adgang for personale)
Kunst i forsamlingshuset
Til at pryde væggene i forsamlingshusets festsale, har vi udsmykningsbilleder leveret i samarbejde med Galleri Rasmus i Odense.
Billederne kan købes ved henvendelse til foreningen.
Leje af lille festlokale
Forsamlingshusets lille festlokale har plads til ca. 45 gæster. Lokalet er velegnet til mindre fester, møder eller arrangementer. I det lille festlokale er der bl.a. mulighed for bordopstillinger med hestesko eller et langt bredt bord.
Lokalet er også velegnet til velkomst og kaffebord ved større fester og arrangementer, hvor hele huset ønskes booket.
AV-styr: Stor skærm.
Lejepris: 1500 kr.
Leje af store festlokale
Forsamlingshusets store festlokale anvendes til større arrangementer og har plads til ca. 130 gæster. Her er der mulighed for flere forskellige bordopstillinger. F.eks. runde 8-9 personers borde, 2-3 lange borde eller bordopstillinger af typerne U eller E.
Ved mindre fester er der, afhængig af den valgte bordopstilling, samtidigt plads til små borde i den ene side af lokalet. Her serveres velkomstdrik, kaffe og evt. natmad.
AV-udstyr forefindes i det store festlokale.
Lejepris: 1700 kr.
Leje af hele forsamlingshuset
Kr. 2500,-
Lejebetingelser
Bemærk: Hjallese Forsamlingshus er IKKE et nøglehus. Vi har fast værtspar og personale, som varetager al madlavning og servering. Køkkenfaciliteter udlånes ikke.
Ansvar
Lejer og dennes gæster er økonomisk ansvarlige for eventuelle skader på forsamlingshusets faciliteter og inventar.
Ja. Har du specielle ønsker til menuer eller vine, vil vi gøre alt hvad vi kan, for at efterkomme dine personlige valg.
Vi anbefaler, at du bestiller dit arrangement i god tid. Afhængigt af højtider, kan det være flere år i forvejen. Tjek derfor kalenderen allerede nu, og kontakt os for reservation.
Det er ikke tilladt at medbringe sødt til kaffen, såsom slik eller chokolade.
Mod betaling af proppenge er der mulighed for at medbringe din egen vin. Kontakt os for yderligere info herom—medbragt vin tillades KUN ved forudgående aftale.
Ja. Vi er professionelle til at arrangere fester, så vi mødes med dig i god tid før arrangementet og snakker det hele igennem. Under mødet aftaler vi menuplan, vin, bordopdækning, farver på duge, servietter, lys og blomster. Vi vejleder dig gerne og kommer med forslag og idéer, så også din fest bliver en succes.
I den store sal er der mulighed for følgende bordopstillinger: U-opstilling, E-opstilling, 2-3 lange borde eller rundt borde med plads til 8-9 personer.