Faciliteter

Fest eller møde? Vi sørger for rammerne

Hos Hjallese Forsamlingshus finder du de perfekte rammer, når du skal afholde en fest. Det kan f.eks. være familiefest, bestyrelsesmøde, kursus, jubilæum, reception, julefrokost, generalforsamling eller andre typer arrangementer.

FORSAMLINGSHUSET INDRETNING
Hjallese Forsamlingshus har følgende rum og festlokaliteter:

• Stort festlokale
  • Lille festlokale
  • Entré med garderobe
  • Herre/dame toiletter
  • Handikapvenligt toilet m. puslebord
  • Køkken (kun adgang for personale)

KUNST I FORSAMLINGSHUSET
Til at pryde væggene i forsamlingshusets festsale, har vi udsmykningsbilleder leveret i samarbejde med
 i Odense.

LEJEPRISER

LILLE FESTLOKALE

Forsamlingshusets lille festlokale har plads til ca. 45 gæster. Lokalet er velegnet til mindre fester, møder eller arrangementer. I det lille festlokale er der bl.a. mulighed for bordopstillinger med hestesko eller et langt bredt bord.

Lokalet er også velegnet til velkomst og kaffebord ved større fester og arrangementer, hvor hele huset ønskes booket.

LEJE AF DEN LILLE FESTSAL: 1500 kr.
Plads til ca. 45 personer

STORT FESTLOKALE

Forsamlingshusets store festlokale anvendes til større arrangementer og har plads til ca. 130 gæster. Her er der mulighed for flere forskellige bordopstillinger. F.eks. runde 8-9 personers borde, 2-3 lange borde eller bordopstillinger af typerne U eller E.

Ved mindre fester er der, afhængig af den valgte bordopstilling, samtidigt plads til små borde i den ene side af lokalet. Her serveres velkomstdrik, kaffe og evt. natmad.

LEJE AF DEN STORE FESTSAL: 1700 kr.
Plads til ca. 130 personer

LEJE AF HELE FORSAMLINGSHUSET
Kr. 2500,-

BETINGELSER

LEJEBETINGELSER

Bemærk: Hjallese Forsamlingshus er IKKE et nøglehus. Vi har fast værtspar og personale, som varetager al madlavning og servering. Køkkenfaciliteter udlånes ikke.

ANSVAR

Lejer og dennes gæster er økonomisk ansvarlige for eventuelle skader på forsamlingshusets faciliteter og inventar.

Få et indblik i, hvad der venter dig hos Hjallese Forsamlingshus